Tidsfördriv.



Din kropp:
hur lång är du: 165 ;o
hur mycket väger du: ligger runt 52 just nu tror jag :o
vilken sko storlek har du: 39-40
är du nöjd med din kropp: ibland
skulle du kunna plastikoperera dig: hmm, får tänka på den.
välj en sak du tycker är fulast med dig: mina fötter..
vilken ögonfärg har du: blåå
vilken hårfärg har du: blont just nu
har du lång överkropp: nej
har du långa armar: lagom? Kan ju kramas iallafall :)
har du långa naglar: nej ><
har du en finne just nu: venne.

Dina känslor, tankar och humör:
hur är ditt humör nu: blandade känslor
vad tänker du på just nu: maat, eller ah typ kladdkaka eller nått ;p
saknar du någon just nu: Yes I do!
gillar du någon: Ja det gör jag verkligen!:)
är du kär: Det får du lista ut själv :)
är någon kär i dig: vad vet jag ? :o
älskar du någon: Jag älskar många :)
hatar du någon: Yepp, någon.

Dina önskningar:
du skulle egentligen velat heta: Felicia, som jag skulle hetat.. eller ah, vad som helst egentligen, gillar inte mitt namn.
du skulle egentligen velat bo: på Orust igen. Men Miami Beach hade vart najjs! ;)
du skulle vilja ha: min födelsedag tidigt på året.

Ditt rum:
vilken färg är det i ditt rum: vitt, men snart mer färger.
har du en tv i ditt rum: nej.
har du en dator i ditt rum: jaoo!
har du en säng i ditt rum: det ända som får plats typ ><
vilken färg är ditt påslakan: vitt & rosa
har du kläder på ditt golv: haha ja,alltid ><
har du något annat på ditt golv: jaa.

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0