Mycket som hänt på så kort tid!

Hej!

Jag har inte uppdaterat pga jag inte vart hemma utan spenderat min helg med mitt hjärta. Nu blire lite kort om helgen!

I fredags kom Emma hem till oss, efter hon vart där någon timma eller två så drog vi till Torp. Hon fick köpt ett par snygga skor! Och lite annat! Efter vi vart på Torp släppte hon av mig i Henån.

I Henån stod Joel & Sebbe, dom väntade på lilla mig. Därifrån åkte vi hem till Sebbe, för att han skulle duscha osv.. Sedan bar det hem till Joel's mor där han fick gjort sig i ordning. Satt där och snackade med hans mamma! :) Fick ett par snygga byxor också! YAY! :)

Sedan bar det hem till pojkarna! Har för mig att vi kollade på någon kass film och sedan la oss. Har jätte dåligt minne av fredagen.


Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0