Kakor från Indien!

Hellu!
Har praktiserat hela dagen! Har gått strålande, inte varje dag man får in 100 jackor typ ><...
Träffade bästaste också! <3
Imorgon äre dags för skola... Orkar inte men är väl illa tvungen ^^,.
Var nära att jag inte åkte till praktiken idag..
I natt så fick jag så ont i magen, som om någon tryckte en kniv rakt i magen.. Sedan sprang jag till toaletten för att spy... (jag hatar att spy, värsta som finns)... Men något hände.. jag tog lite vatten.. satt därinne en bra stund.. Tillslut gick det över och jag gick och la mig.. Hade en hink brevid sängen.. Men det var lugnt sedan. Ska nog inte äta kakor ifrån Indien igen!;) Min chef eller ah han som äger Dixon, han hade vart där och han kom hem med dessa.. Inte bra för magen för min del iaf ^^

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0