Praktiken! ;D

Hellu!
Jag tror jag glömt att berätta vart jag praktiserar tre dagar i veckan... Jag är på Dixon i Stenungsund, ni är varmt välkomna dit! =) Dessa tre dar jag vart där har vi haft väldigt skoj samtidigt som vi jobbat har lärt mig en hel del redan. Jag trivs rätt så bra, synd att det är så kallt bara. Så på måndag äre dags igen! :D
Jag måste bara berätta att denna veckan är nog första veckan denna terminen jag gick alla dar i en vecka (5). Jag skulle byta indval också.. men jag ångrade mig igen blev så osäker.. Engelska B eller dans.. hmm.. vet inte hur jag gör så jag ska testa dansen och se om den är något att ha eller om jag ska ta engelskan istället. Tror jag ska kolla lite film nu.. får se om dom små pissarna vill vara med! =) puss

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0