Svar på frågestunden!

Har du något mellan namn? - Japp, två stycken... Hanna & Linnéa =)

Vilken årstid är bäst? - Sommar, det är väl självklart?;)

Hund eller katt?- Katt, men jag gillar hundar också! =)

Vart bor du? - På en liten ö där alla känner alla..

Vilken linje går du på gymnasiet?- Jag går handel - lärling =)

Hur träffades du och din pojkvän? - genom en kompis som gick i hans klass, fast vi har knappt någon kontakt längre.

Har du tatueringar på låren? Isåfall gjorde det ont? - Nej, önskar nästan att jag hade det, blir i framtiden! ;) Bilden är fårn weheartit.com

Hur många piercingar har du? - tungan, naveln & öronen..

Har du tatueringar? - Inte än men inom en snar framtid så! :D

Vem är din bästa vän?- Simone, forever and ever!

Vill du ha barn när du blir stor? - Ja det vill jag ! Två stycken! =)

Ska du färga håret lila? - Hmm.. vet inte.. jag är sugen på att göra något coolt med håret! =)

Vilka bloggar följer du? Det kan bli en lång lista ^^.. Men ska vi se.. Paow, Hugo, Desiree, Micah, Kissie, Kenzas, Fokis, Kandylandy, kandees, Jennifer, och en del till ^^ Kan inte komma på alla och det skulle ju bli en del så ^^.

Är du rädd för nått? - Vatten och blod är det värsta som finns! Sedan kommer fötter! =(

Vad gör du om 10 år? - Jag vet inte ^^, jag hoppas att jag jobbar & att jag bor tillsammans med min älskling iaf ^^.
Om du fick välja en kändis du fick vara för en dag, vem hade du valt då samt varför? - Dougie Poynter tror jag ^^, för det första så ser han fruktansvärt bra ut, sedan så vore det coolt att spela i Mcfly med dom andra gossarna! Dom verkar ha riktigt kul ihop så! ;)
Har ni mer frågor så fråga gärna, jag ska försöka svara på dom! =)


Kommentera här ♥♥
Postat av: HANNA

vill bara önska dig en jättebra kväll! :)

2011-11-17 @ 17:18:45
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0