Det där med en förebild...

Jag har alltid haft en och samma förebild! En person som stått mig väldigt nära i alla år. När vi var små ville jag ha likadana kläder som henne för att vi skulle se ut som tvillingar..

Hade hon uppsatt hår, skulle jag också ha det. Gillade samma musik, färger osv..
Kommer ihåg när hon piercade sig i naveln, jag fick inte för mamma så jag tjatade i många år!
Allt skulle vara likadant! Alla brukar ha kändisar men jag valde min kära syster!


Kommentera här ♥♥
Postat av: Mone

Åhh underbara älskade lillasyster va go du e! <3 <3 <3 Jag hoppas jag vart en bra förebild :) Du har iaf inte gått i mina spår i vissa misstag ja gjort tack å lov. Du är en grymt stark, fin å underbar människa å ja e oerhört glad att få ha en sån plats i ditt liv, å du ska veta att du har en minst lika stor plats hos mig :) <3 <3 Du har alltid vart å kommer nog alltid vara min bästa vän, Älskar dig gumman!

2011-10-06 @ 22:06:47

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0