Lista!

Var tror du att du är/gör om 1 år?
Studerar mitt sista år i gymnasiet samt har flyttat ihop med min pojk!

Hur kommer du gå klädd i vinter?

Hittade en bra kappa/jacka häromdagen så blir den och några tjocktröjor, tjocka strumpbyxor osv.. tror jag! =)

Vilka 3 saker är du beroende av?
1. Min telefon 2. cola 3. -

Har du någon dold talang?

Jag har oftast bra koll på folk/ födelsedagar riktigt sjukt äre!

Vad har du på dig just nu?
En grå t-shirt och jeans!

Bästa skönhetsknep?

Låt håret självtorka, använd inte hårfön eller torka håret snabbt med handduken, det sliter jätte mycket på håret!!!

Vilka är dina dagens planer?

Jag & mamma skall snart till tippen, sedan till Göken samt efter det blire nog att plugga ännu mer! =)

Vad äter du helst inte?

Blodpuddig, lökpaj, korvstroganoff eller spagetti å köttfärsås! =)

Nämn 3 bloggar du besöker dagligen?
1. Mmeeli.se
2. Kenzas.se
3. Fokis.se

Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?

Yes! Jag är för tillfället i ett förhållande som varat över 1 år

Vad ångrar du, om något, i livet?
Man lär sig av sina misstag iallafall.. Så ja, någon grej... Att jag aldrig vågade stå upp för mig själv och säga ifrån.

Vilken kändis får du höra att du liknar?
Nicole Kidmann? Hon är gör ful iaf! hehe

Tror du på gud?

Vet inte

Vad är din största rädsla?
Vatten!!!

Nämn en sak du aldrig provat på:

dyka!

Hur/Var vill du bo i framtiden?
På nått fint ställe på västkusten i en stor fin villa! =)



Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0