Just dance!!!

Hej!!

Sitter hemma hos min pojk och skriver lite om Antiken/Medeltiden.. men fastnar och då gåre ingen vidare ><.

Blev ingen skola för mig idag.. Min dumma hals, bara hostar hela tiden sedan så äre illa mående på det.. Men nu känner jag att jag fått mensvärk också.. jippie -.-''.

Igår på praktiken så kommer min pojk och hans kompis dit.. Självklart skrämde Erik mig genom att ta tag i mina höfter.. Snacka om att jag blev rädd!! EFter praktiken igår så åkte jag med min pojkvän och hans kompis.

Fick även dansat igår, blev bugg i Uddevalla med Lennart! Hade han i högstadiet också! Det var skojj, synd att det var för mycket tjejer/kvinnor där bara annars hade det nog funkat bättre! =) Erik ville inte följa med när han fick reda på att man skulle byta partner osv.. Stackarn, men det gick ju bra för honom ändå! Så söt som han är i sin lilla mössa när han dansar! ^^

Nu ska jag försöka fortsätta med arbetet... pusss

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0