Lite shopping efter skolan



I väntan på bussen så blev det lite smått och gott! :D Vart bara tvungen att köpa den oranga duschgrejen.. den är underbar! :D

Köpte lite mer, men det lägger jag upp senare! =)

Fick sluta tidigt i skolan idag, ska sluta vid tre - halv fyra, men slutade halv två. Asgött! =) Samuel & Joel vart ju bara tvugna att spamma mig lite, vilka små fjantar ^^ !

Har röjt undan lite på pojkens rum, snart ska jag hänga tvätten och fixa lite innan han kommer hem. Första gången vi blir ensamma på flera månader känns det som! =) Ska bli myskväll idag, fredagsmyyys! :D

Men nu ska jag dra! puss

Kommentera här ♥♥
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

awesome!

2011-09-05 @ 21:17:46
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0