Semster i Miami! ;D



Underbara beachen! Så härligt att gå från hotellet och bara gå dit och kolla på allt =).




Pappa fick i mig i vattnet så jag fick också badat lite! Roligt var det och varmt! ;))




Fin bild från stranden




Fint




Fick mig en fin tatuering på Indian Creek Tattoo. Gjorde ganska ont, men är sjuukt nöjd. Miki är jätte duktig! =)



Pappa gjorde två tatueringar också! =) 








Jenny vid poolen! =)





Daniel å Pappa chillar i solen! ;)




Vi spelade Boul! =)



Jag hittade Victoria Secret.. Himmelriket... åh älskar den butiken! :D



Vi käkde på Hooters, jättegod mat men blev besviken.. Inga halvnakna tjejer som åkte på rullblades eller vad det heter ><.


Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0