Facebook suxx!

Att alla tar allt så seriöst på facebook, jag fattar inte varför. Ändrar man relationsstatus eller liknande tror ju alla på det typ. Man kan skriva nästan vad som helst i sin status och folk gillar det och tror påt. Vad är det roliga egentligen? Att sitta och hålla koll på massa folk, så man blir som världens stalkers typ? Mer kreepy.. När det gäller ens nära och kära gör det väl inget.. Men jag vet en hel del folk som bara har massa människor bara för att liksom.. Det har jag själv haft, för att ha många.. Men det känns så onödigt, varför ha folk som man aldrig pratar med osådant? Det går ju en gräns.. Jag vill egentligen tabort min facebook, men vet att många släktingar kanske inte skulle uppskatta det.
Men jag funderar på att skaffa en ny blogg och ta bort denna. Men jag har inte bestämt mig ännu, är ju roligare med en glad och trevlig blogg.. Men vi får se!=)

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0