Jag blev mördad?

Fan va alla som bloggar öppnar upp sig.. Efter att en tjej skrivit att hon blivit av med sin mamma, pappa & syster så började fler och fler skriva.. Att de blivit utsatta för våldtäkt, fått blodproppar, blivit misshandlade, och mycket fler grejer.. Tror inte att alla talar sanning, utan att de vill få mycket uppmärksamhet. bara. Som om man skall tycka synd om dom fast det inte ens har hänt dom nått liksom.. Bara skriva ännu mer hur dåligt ens liv är osv osv..
Det räcker att ha dåliga dagar.. Jag skaffade denna bloggen för att skriva av mig, skrev ner känslor och liknande på datorn jag hade innan, men vad hände? Jo den slutade fungera!! Så där var mycket text borta. Därför skriver jag här. Jag vill inte ha en stor blogg så att jag får hur mycket läsare som helst.. Vill inte bli som t.ex Kissie, man får ju inte en lugn stund alls.. För att dom skall hitta på rykten..
Är det då meningen att jag skall börja skriva om min barndom, vilket helvete jag hade? Så att alla ska förstå hur jag hade det samt tycka synd om mig?

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0