Tiden kommer aldrig igen..

Det är så tragiskt att dagarna som var, kommer aldrig mer tillbaka. Man var ung och dum, samt hade den bästa tiden i sitt liv. Nu känns det som om livet är förbi.. Jag är snart 19 år helt sjukt. Men jag har vart med om så mycket redan, fast att jag har mer än halva livet framför mig.. Och det finns så mycket saker som jag vill göra som troligen aldrig kommer att ske.


Jag vill kunna starta mitt liv nu, bli klar med skolan och komma ut i vuxenvärlden. Kunna flytta hemifrån, hitta mannen i mitt liv och gifta mig med honom, sedan kanske skaffa barn i framtiden. Jag vill ut och resa, åka iväg på häftiga äventyr, hoppa fallskärm, åka på safari, åka på kryssningar, osv...

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0