Sjukt egentligen!

Att man kan bli så tagen av en film. Saknar gamla goda tiden! Åren går sakta men säkert förbi. Ett år går ganska fort nu för tiden, känns som om det var ganska nyligen som jag gick i högstadiet, där jag träffade dom bästa vännerna man kunde ha. Alla roliga stunder man hade, jag kommer iallafall komma ihåg min högstadie tid som en bra tid i mitt liv fast det vart som det var. Saknar det som var då, tycker det är så tråkigt att allt är som det är idag. Men alltingen händer har en mening. Det finns så mycket som jag vill tillbaka till samtidigt som jag bara vill bli äldre och slippa alla problem jag har nu! ( Få nya istället ^^)

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0