Lite Bilder ifrån veckan som var! =)

Hej! 
 
Jag har haft det jättebra i Norrköping. Första dagen på måndagen så åkte vi och handlade mat och lite sådant. Sedan gick vi till shoppingcentrum, shiet vad stort det var! Två våningar samt butiker överallt! Underbart!! 
 
Andra dagen åkte vi till Kolmården, jag har velat åka dit sedan jag var liten. Just för att få se delfinerna. Och jag fick se en delfinshow! Wow, det var verkligen häftigt! Mammas kille fick jättebra bilder med sin systemkamera på djuren. Jag fick även några bra bilder jag med. Dom håller på att framkallas så nu i veckan så kommer dom på posten, det är najs! :D 
Dagen efter på onsdagen. Då gick vi till Myrorna (Seconhand butik), fanns väldigt mycket kul grejer där med! Jag hittade en rullstol som jag satt och körde runt med, töntig som jag är ^^. Efter vi vart där beställde vi biobiljetter, vi skulle kolla på Ice Age 4 Jorden skakar loss. Mina två småsyskon var på bio för första gången i deras liv. Men den var rolig den filmen.
Vi gick runt i Norrköping och kollade på gamla byggnader och sådant. Innan det så hade vi vart på stranden i några timmar och njutit av den sköna vädret. Jag lekte med mina syskon i vattnet. Min lillebror stänkte ner mig med vatten, och då sprang jag efter honom på stranden alldeles barfota!! Men roligt hade vi! ;) 
 

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0