En dagbok..

Åh vad jag avskyr detta. Jag kommer ihåg när jag började blogga, jag ville använda min blogg som en dagbok, skriva ut alla mina agritioner, mina glada ögonblick, om allt jag fått stå ut med, som bara några få vet om.. Mitt helvete, ingen som trodde mig dock. Ingen som kunde förstå, jag hade ingen att prata med. Därför använde jag dagböcker, vanliga anteckningsblock vissa tillfällen.. Det har vart tufft måste jag säga.
Men nu förtiden så är det så många som skriver bloggar och liknande. Skaffar jag lösenord så kan folk fortfarande kolla min blogg så det tjänar ingenting till. Så just nu försöker jag att bara försöka ta det lugnt med alla känslor och skriva sådant som min familj ska kunna förstå sig på.
Jag har lust att börja skriva dagbok igen för det känns så kul och bra att kunna läsa det ibland, oavsett om det är något som gör mig glad eller ledsen. Men det känns också ganska meningslöst.. Just nu känner jag mig bara väldigt förvirrad, jag är inte så gammal än, jag vet inte vad som kommer här näst...

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0