Snart så!! :D

För ett tagsedan vart jag så orolig för nyår. Alla kompisar hade planerat åt olika håll typ så jag vart lite kluven.. Men nu vet jag mycket väl vart jag hamnar på nyår, i USA! :D Ska bli så jäkla kul att åka dit! Det är inte långt kvar innan jag ska åka dit. Längtar jättemycket! En dröm som verkligen slår in! Det kommer nog bli dom tre bästa veckorna i mitt liv.   
 

Kommentera här ♥♥
Postat av: Anna

Hej Erica. Jag hoppas att du mår bättre idag. Jag är här och läser lite ibland. Vill ju gärna veta vad som händer i ditt liv.
Jag har en fråga.... skulle du kunna tänka dig att skriva en lista på vad du vill göra under vår tid i usa? vi har hyrbil alla 3 veckorna. det enda som är planerat är att vi ska vara i Lancaster pennsylvania hos daniels dagmamma och fira jul 24-26 dec. sen ska vi till philadelphia- där vi landade- och lämna daniel o jenny vid flygplatsen den 30 dec. sen vill väl både du och kalle ner till florida antar jag?!!!

tänk igenom vad du vill se, kolla på kartan över östkusten från new york ner till miami, och föreslå vart du vill stanna till, och vad du vill se/göra..

ha de så bra...

om du vill veta lite om jenny kolla FB jenny kadeby o daniel tjernobylbarnet torres. du hittar dom på min sida :-) hörs snart igen

kalle kommer förresten hem sent torsdag kväll. är i halsbäck tills söndag kl 17. kanske du vill komma ut en sväng??

Svar: Hej Anna! Mitt liv går lite upp och ner hela tiden. Men jag försöker se allt positivt, snart ska vi ju iväg till Usa, så försöker tänka på det. För det är verkligen en dröm som blir sann för mig.
Jag hade mest snöat in mig på att vara i Florida och kolla runt där. Jag vet inte vad det finns för sevärdigheter i Usa, men jag hade jätte gärna velat besöka New York. Det är mest byggnader som jag vill se och det är i New York tror jag. Jag vill jätte gärna till Florida. Men vad hade ni för planer där nere då? =)

Hur stor ska resväskan vara? Jag har inte kollat vad Emil och dom har för storlekar ännu. Mamma undrar varför jag inte behöver ett visum, eftersom dom brukar vara så stränga med sådant?

Jag är barnvakt för Daniel hela helgen så jag kan inte ta mig någonstans. =) Hoppas ni har det bra! =)

gorgeousbejb.blogg.se


Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0