Like a rainbow!

 
Det måste vart ett regnbågslut.. där du satt på bussen. Vid varje regnbågsslut så finns en skatt! Du är min alldeles egna skatt. Kärlek vid första ögonkastet, iallafall för min del. Min underbara pojkvän. Känns så overkligt att du är min. Ditt leende... när du ler och tittar mig i ögonen så slår mitt hjärta ett extra slag. När du håller om mig och jag är tvungen att stå på tå, och du kysser mig, känner jag mig så lycklig. Min vackra underbara..
 
Tiden går fort när man har roligt. Imorgon är det redan en månad sedan vi sågs för första gången, eller som vi snackade iallafall. Jag kommer aldrig glömma resan till Ullared, det var kul att åka dit med er. Jag får börja göra mer impulsiva saker, tack vare det.. så fann jag dig min lilla sötnos. Ödet LOVE IT!!
 
Du är en rolig kille med en underbar personlighet. Så himla snäll och härlig människa. Du får mig att vara glad hela tiden och det känns så bra. Har inte haft en tråkig stund med dig än! ;) 
 
<3

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0