Dumma vattenfobi!

Duschen är verkligen ett bra ställe att fundera på saker å ting. Jag kom och tänka på min vattenfobi. Jag har svårt för att duscha och bada osv, men jag tvingar mig till det ändå. Hade vart äckligt annars. Jag fick upp en bild i huvudet från när jag var liten. Efter gympan i förskolan eller "Nollan" som vi kallade det då, när man skulle duscha.. Jag tyckte gympan var rolig tills man skulle duscha, en gammal lärare vi hade då tvingade alltid mig att tvätta mitt hår, så att jag skulle ha hela mitt ansikte skulle vara fullt av vatten. Men jag ville inte, fast jag var tvungen ändå. Fattar inte grejen med att tvätta håret när man inte vart så svettig? 
 
 
Hon var alltid så elak och sträng, speciellt mot mig. Jag var alltid så himla snäll osv.. Men hon var och ÄR fortfarande en elak häxa.

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0