frågor man gör när man har tråkigt ;))

1.Hur gammal är du om fem år?
24 =)

2.Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Min lillebror <3

3. Hur lång är du?
165,4 ^^

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Aristocats! :D Hihi

5. Vem ringde du senast?
Alexander 

6. Vem ringde dig senast?

Erik =)

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

Nä borstar tänderna ;)<3 dd?

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på vem jag ska snacka med isf =) Men smsa funkar ju också

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda.

10. När såg du senast din mamma?
För någon timma sedan

11. Vilken ögonfärg har du?
Blåååå

12. När vaknade du i dag?

09.30 eller 10.30 kanske ^^

13. Vad skrämde dig om natten som barn?

Monstret under sängen, och typ allt xD

14. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Mammas & Dennis elaka kommentar xD.. Går inte in på vad det var här ^^.

15. Hur stor är din säng?

140cm =), Alldeles för stor för lilla mig men det funkar ;D

16. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar =) 

17. Sover du med eller utan kläder på dig?
Är jag ensam så brukar jag sova utan =)

18. Hur många kuddar har du i sängen?
3 stycken :D

19. Vilken är din favoritglass?
Daimstrut eller Piggelin är gott :D

20. Vilken är din favoritefterrätt?
Något med choklad iaf (a)

21. Kan du spela poker?
nej ^^

22. Tycker du om att mysa/kela?
Wth?! 

23. Är du en beroendemänniska?

Eh.. ?

24. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej, jag hoppas att jag slipper! =)

25. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet är najs! =)

26. Vad spenderar du helst pengar på?
Smycken, kläder eller cola :( 

27. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Hm.. har inte direkt något favorit program, CSI eller Mentalist eller nått isf =).

28. Vad har du för ringsignal?
Ingen aning ><

29. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Japp, mamma sparar på sådant ^^.

30. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min röda vägg eller mitt täcke ;))

31. Flirtar du mycket?
HAHAHA, nej. 

32. Kan du byta olja på bilen?
Ja, om någon visar hur man gör :D

33. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
nej

34. Läser du dagstidningen?
Ibland

35. Dansar du i bilen?
Ja, alltid!!

36. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Jadu, Många var snälla men antingen Jonas (musikläraren) Eller Sten (mattelärare), han hjälpte mig en del =). Någon av dom isf ^^. 

37. Vad lyssnar du på just nu?
Loaded Gun - Tyler Hilton

38. Har du varit med i tidningen?
Ja när jag var mindre =)

39. Vad är det konstigaste du ätit?
Vet inte, men kommer nog säkert börja äta smörgåsar med banan å musslor på tillslut! xD

40. Vad är det för färg på din tandborste?
Har flera stycken men grön å vit.

41. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Min älskade syster Simone <3

42. Har du någon piercing/tattoo?

Piercing i öron, tunga och navel å läppen. Samt tatueringar på handlederna! :D SNart fler ;))

43. Din största vinst?

Livet. (y) 

44. Civilstånd?
Livin' the dream!!;) 

45.Hur vill du att din kille ska vara?

Omtänksam, rolig, ärlig, charmig. Tatueringar är ett plus om han har ;))

46.Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Facebook, blogg.se, en massa bloggar, tradera, blocket aftonbladet å säkert någon klädesbutiks hemsida =)

47.. Är du fåfäng?
ibland

48.Ångrar du någonting du gjort?
Det gör väl alla, men allt händer av en anledning. Varför gå runt å ångra något när man kan blicka framåt å må bra ist?

49.Vilket är ditt drömjobb?

Starta ett företag och tjäna hur mycket som helst. Eller kanske bli modell eller tatuerare.

50. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Katt, hund, kanin, häst, fiskar, hamstrar, marsvin, grisar, 

51. Svär du ofta?
Nej inte så.

52.Vad har du ätit i dag?

inte så mycket mat iallafall. 

53.Vad gör dig glad?
Min familj å mina vänner skulle jag tro =)

54. Vad ska du göra i helgen?

Förhoppningsvis se Kapten Röd på fredag men vi får väl se =)

55.Vad är det knasigaste du har gjort på fyllan?

- Jag dricker inte så mycket så jag venne ^^

56.Favoritlåt?

Just nu äre Loaded Gun - Tyler Hilton

57. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Japp, det var så det var för mig när jag träffade mitt x. Vi var tillsammans över 2 år =) 

58.Vad har du på dig just nu?

linne & trosor =)

59.Vad är klockan just nu hos dig?

23.38

60. Var dessa frågor roliga att svara på?

Nej, men bra tidsfördriv! =)


Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0