Hatar dig ...

Jag kom och tänka på en sak nyss. Stod faktiskt inte i duschen! =) 
 
Varför gå runt och hata folk? Varför slösa energi på folk som inte ens är värda ens tid? Varför gå runt och klaga på allt och alla? Dömer andra innan man lär känna personerna. Tyvärr är jag sådan, ska försöka ändra på det. Man mår ju bara dåligt själv av att hålla på så. Ska sluta döma folk, har märkt att vissa personer är verkligen inte som man tänkt sig. Både bra och dåligt.. Men men .. =) 
 
 
Livet är ju så.. 
 
 
Ska ge folk en chans, men jag är så rädd att bli sårad som så många gånger förut. Jag släpper gärna inte in folk i mitt liv hur som.. Dom jag släppt in är dom som verkligen betyder något för mig. 

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0