Våran lilla tripp till Ullared! ;D

x
 
 
Här är lite bilder ifrån vår tripp till Ullared! 
 
Jag åkte dit med Cathrine, Erik, Blondi och Emil. När vi vart framme så kom Johanna å Linnea som gjorde oss sällskap! Det var en riktigt rolig kväll. Vi alla fick oss ett roligt skratt. Blondi blev en aning full.. Han råkade välta sin grogg när han och jag kastade pappersbollar på varandra. Så han välte sin grogg över sig så han vart tvungen att ta av sig byxorna! Haha... Han fick dock låna ett par leggings av Linnea, han fick även låna hennes linne.. Han blev jättesnygg!! ;) hahahaha
 
 
Det var jättekul på Ullared idag, fick allt köpt mig en hel del grejer, mest till mina bröder faktiskt. Men jag fick köpt det jag skulle ha ... LÖSNAGLAR!! :D Jag å Johanna fick Blondi att köpa massa gulliga kläder och krimskrams till sina systerssöner!! Han blev gött trött på oss!!
 
Men det är skönt att vara hemma nu iaf ^^.

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0