Go girl!

 
Skola imorgon, känns ju lagom kul.. Men dit måste jag ju åka. Ska försöka ta mig igenom denna veckan.. Även fast det kommer bli tungt. Det finns ju ingen som peppar mig eller hjälper mig på traven direkt. Känns som om alla struntar i vad som kommer hända nu.. Allting går bara utför.. Känns som om alla har stuckit härifrån.. Fine, jag ska komma ihåg det när NI behöver någon så tänker fan inte jag finnas till! 
 
Nu blire film och försöka somna tidigt, jag måste till skolan tidigt imorgon... Jag ska iallafall försöka! Wish me luck! 
 
 

Kommentera här ♥♥
Postat av: Nathalie :)

Jag finns och ställer alltid upp för dig vännen! <3 :)

2013-04-16 @ 09:32:25
URL: http://geeksss.blogg.se

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0