You are the best thing that's ever been mine ♥♥

 
Kommer du ihåg när vi träffades för första gången? När jag gick på bussen och satte mig mittemot dig och Blondi.. Ni bjöd mig på öl och grogg men jag tackade nej. Vi tre satt och snackade om allt och ingenting. Men från första stund så kände jag något. Vi båda försökte sitta nära och liknande. Jag pratade en hel del med dig också. Då visste jag inte att någon annan person var intresserad av mig, som hindrade dig att snacka med mig. 
 
När vi kommit hem ifrån Ullared.. Kände jag att det är lika bra att ta en risk, än att ångra att jag inte gjorde något. Det blev ju bra, eftersom vi sågs igen den kvällen hemma hos våran kompis. Vi kysstes för första gången och det kändes så himla bra. Jag vet inte hur det var för dig, men det var så spännande. Jag kände riktigt hur det pirrade i min mage.
 
Jag hoppas att du kommer öppna upp dig för mig mer än innan. Att jag kan få dig att må bra, få dig glad samt få dig lycklig. Jag tycker verkligen om dig jättemycket och jag vill att alla ska veta det. För du får mig verkligen att må bra, ditt underbara leende, dina skämt, dina olika miner, din parfym, hela dig. Du är en fantastisk person, underbar, rolig, snygg, charmig och så mycket mer! Åh... Min fina pojk, jag älskar dig.♥♥
 
 
 

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0