DAGEN ÄR ÄNTLIGEN HÄR!!!

 
Nu är jag äntligen 20 år! Jag är ingen tonåring längre, tack o lov! Från och med denna dagen ska jag tänka mig för, för att inte göra fler misstag. 
 
* Jag ska börja spara pengar
* Leta rätt på ett jobb
* Göra klart det sista i skolan
* Lära mig att dricka kaffe
* Bli mer mogen
* Stå för mina handlingar
 
 
Familjen och vännerna kommer först i alla lägen. I alla år har jag alltid brytt mig om alla andra, och nu helt plötsligt är jag en självisk bitch.. vad fan hände? >.<
 
Aja men allting blir nog bättre med tiden. Jag är glad att jag har så snälla och bra vänner som förlåter mig. Även fast jag ibland inte är värd det.
 
 
 
 
 

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0