fuck you :'))

 
Du och ditt jävla charmiga leende och dina underbara ögon..! 
 
Jag är inte redo för kärlek eller något annat just nu. Visst det känns ju bra att få komplimanger av killar oså. Det behöver alla tjejer höra någongång. Mitt hjärta behöver bli helt. Det har inte vart det på ett halvår, men nu äntligen har det börjat läka. Men jag får inte ha för bråttom med saker å ting, jag vill inte riva upp gamla sår. 
 
Vill vara hel, när jag ger mitt hjärta till någon igen. Någon som kan ta väl hand om det. En kille som verkligen kan få mig på fall. En som verkligen har detdär lilla extra som alla alltid snackar om.. Vill också hitta min prins! =(
 
Jag ska hitta en kille som är ful, som inga andra tjejer raggar på.. Så jag kan ha honom för mig själv :'D .. Fast ne, utseendet är inte allt. 
 

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0