Många bollar i luften!

Det finns så mycket som går runt i huvudet just nu. Vad är rätt, vad är fel? Borde jag göra si, eller borde jag göra så? 
 
Borde jag försöka jobba lite nu, söka den där kursen som Simone också vill gå i Januari? Eller borde jag studera nu och hoppas att jag får ett jobb?  Ska jag strunta i kärleken och bara hålla mig till mina vänner och familj samt studera? Leva livet lite, inte vara så "fängslad"? Ska jag försöka hjälpa mamma att hitta ett hus på den bättre ön? Jag vill så gärna flytta, men vet inte om det ens blir av.. Men jag håller tummarna, att flytta tillbaka till den andra ön hade vart så himla bra. Då kanske vi hade kunnat ha det riktigt bra allihop! 
 
 
Jag och min fina lillasyster! <3
 

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0