Now I see, everybody hurts someday.

 
You're the reason I smile.. You were the reason..

You Still Make Me Smile. Even If You Are The Main Reason, Why I'm Sad.

 
Du får mig att skrika så högt jag bara kan! Gärna så att alla människor kan höra mig, gärna så att det ekar. Jag vill ha din uppmärksamhet, jag har försökt! Vet inte om jag försökt tillräckligt eller försökt förmycket.. Jag vill höra dig säga nått, spela roll om det sårar mig. Jag vill bara höra din röst. Kanske tillochmed gå vidare. Jag har verkligen försökt. Men jag är inte redo, inte än. Jag måste få höra dig säga det till mig, i mitt ansikte. DÅ, endast DÅ. Ger jag upp allt. 
 
När du ringde slog mitt hjärta ett extra slag, visste inte ifall du skulle skälla ut mig eller vara min vän. Du skrattade åt mig och ville vara min vän? Snällt av dig måste jag säga.. Snällt.. Du kunde väl hållt käften istället. 
 
Jag visste att du skulle få reda på det förr eller senare, måste du bry dig? Det måste väl ändå göra lite ont för dig att höra sådant om ditt ex? Jag märker ju fortfarande att du bryr dig, sättet du tittar på mig.. Men du måste bara vara så dryg mot mig.. Varför? Vad har jag gjort? Det var DU, som gjorde slut. Det var du som grät som en liten flicka, och sa att du antagligen gjort ett misstag, som gjorde slut med mig. 
 
Tänk dig för vad du gör. Det sårar, det vet du. Jag sårar mig själv och mina vänner endast för att få din uppmärksamhet. Det är så jävla fel och jag är så ledsen att jag vart så självisk och gjort så.

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0