Sex överallt!

Ja, jag är singel! 
 
Jag vill inte ändra på det, eftersom mitt hjärta har blivit krossat för många gånger. Samt att jag krossat andras hjärtan. Jag tycker om att vara fri, spana in killar med mina tjejkompisar, disskutera om han var en solklar 8:a eller liknande. Gå på krogar, flörta med bartenders, snacka skit osv.. Leva livet! Må bra och vara lycklig. När man väl inte letar efter "den rätta", så brukar det alltid komma fram någon intressant kille.. =')
 
Jag menar inte att jag ska börja ligga runt med alla, den tiden kommer aldrig komma in i mitt liv. Sex utan känslor är värdelöst. Det är som att ta på sig sina badkläder och lägga sig ute i snön. 
 
Jag bryr mig inte om vem eller vilka mitt ex ligger med. Det är helt upp till honom. Bara för att du och jag råkar vara kompisar, så tänker jag inte ligga med dig. Speciellt inte du, för du ska föreställa hans bästa vän. Han har sagt att det är "okej", men det är ALDRIG okej att ligga med bästa kompisen. Sorry, du kan fantisera hur mycket du vill om det.. Men jag kommer aldrig tillåta det. Du och många andra killar vill bara ligga med så många som möjligt. Få den där respekten av dina kompisar.. Skriva ner tjejers namn på listor.. Bugsvågerlistor... Så himla omoget. Men fine! Det är upp till er.. 
 
 
Vi tjejer blir stämplade som slampor/horor. En jag känner blev kallad för det ena och det andra, innan hon ens legat med någon. Det är en sjuk värld vi lever i, idag! I dagens samhälle så har 13åringar sex! Det är så jävla fel.. Jag har en lillasyster på 11år, det finns bara inte, att hon skulle ha sex med någon om två år. Jag tror inte ens att hon tänker på det ännu. För hon blir så generad när jag nämner sex/snopp/bh... och så vidare. Dom är inte mogna i den åldern att ha sex! Varken psyskiskt eller fysiskt! 
 
Det finns en gräns av en anledning. Man brukar vara lite mer mognare vid 15års-åldern. Samt att man får lov att behålla barnet för att man är kababel till det. Jag vill att tjejer ska vänta, tänka på att oskulden kommer aldrig tillbaka, när man väl blivit av med den. Våga vägra, våga säg nej! Du är inte konstig för att du vill vänta, det är bättre så. Förlora den till någon som ni är kär i. En som ni haft en relation länge med. Det känns mycket bättre, än att bara ha det med någon random person. 
 
Jag blev av med min oskuld till den snyggaste killen jag kände, på den tiden. Han var min pojkvän och vi var väldigt kära i varandra. Jag ville vänta och det gjorde vi. I hela 6 månader. Men det var det helt klart värt. Första kärleken är speciell. 
 
Min gammelmormor & gammelmorfar hade bara varandra. De fann varandra när de var unga och gifte sig. Och höll ihop hela livet. Dock så dog min gammelmorfar för några årsedan.. Men när jag var liten, såg jag fram emot ett sådant liv. Att gifta mig ung, få barn och ha kvar mannen i mina drömmar för alltid. Men i dagens läge verkar det omöjligt. 
 
Idag ligger man bara runt.. Det verkar inte finnas några lyckliga slut. Det är skilsmässor överallt. Barn som hamnar i kläm osv.. Varför ska denna generationen vara såhär för?? En partner räcker gott och väl. Alla problem kan lösas! =) Alla är osams, ens bästa kompis ligger med killen man är kär i, sjukdomar sprids åt höger och vänster! Sex är inget betydelsefullt längre. 
 
 
/Besviken tjej
 
 
 
 
 

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0