Framtiden är inte här..

 
Är det fel av mig att tänka sådana tankar som jag gör? Samtidigt som jag försöker ta tag i skolan, så vill jag så gärna planera framtiden men det är inte direkt det lättaste, för jag vet inte hur livet ser ut i höst. Allt kanske skiter sig? Kanske blir komvux för att läsa upp matten och historian? Vad vet jag... Jag vill bara fixa mitt körkort nu, gå ur skolan, försöka skaffa ett jobb för att sedan kunna flytta hemifrån och bilda familj i framtiden.. Men det verkar alldeles för osannolikt att tänka så just nu. Det känns som om hösten inte kommer att komma, som om allt tar slut snart. Kan inte någon bara pusha på mig så att jag blir motiverad och orkar med allting? Hade vart så skönt om jag hade klarat av allt.
 
 

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0