Kärleken i sanden..

 
Jag tänkte på dig hela tiden när jag var borta ifrån dig. När jag åkte flygplan så ville jag bara ta upp mobilen och ringa dig bara för att få höra din röst. När jag såg par på resturanger eller par som gick och höll handen på stranden eller stan så önskade jag att det var du och jag. När jag såg Jenny & Daniel pussas och kramas så saknade jag dig bara ännu mer. När jag gick på promenad på stranden så hoppades jag på att få träffa dig, även fast jag visste att det var omöjligt. Jag skrev ditt namn i sanden flera gånger, men tyvärr så tog vågorna bort det. Men jag lyckades en gång tack och lov. Men sedan skrev jag på papper så det kunde vara kvar. Emil du är verkligen min skatt. Jag är så glad att jag har dig. Jag vill verkligen inte förlora dig nu. Det var så himla jobbigt att vara ifrån dig i tre veckor, jag kommer aldrig göra om det igen, om det skulle bli en annan utomlandsresa så kommer jag dra med dig på den. Du är en underbar person, även fast du alltid ska jävlas.. En dag får du tillbaka det jag lovar! ;) 
 
Ödet fixade ihop oss, om vi inte åkt den lilla trippen ner dit så hade det antagligen inte funnits något vi. Jag är glad att vi träffades. Vi kan prata om nästan allt mellan himmel och jord. Du är en väldigt bra kompis, jag hoppas att jag alltid har dig kvar! Love you <3
 
 
 
 

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0