Wheels and wings!!

 
Söt bil! ;)) Vi hade äntligen fått köpt en sterio på Ullared, då den la av innan vi hann iväg!! Jättesegt att inte ha någon musik!! Men tillslut så!! =) Det var trevligt att springa in på Ullared, mindre kul att dom hade inspelning där inne, men tackålov kom vi inte med!! 
 
Söt bror jag har!! ;))
 
Söta Amanda, utanför McDonald's när vi väntade på besked ifrån han med Buicken brevid. (Det var så att det var några utlänningar om körde in i hans bil, och vi blev vittnen till detta, han som körde in i bilen stack därifrån.
Han som hade den fina Buicken berättade att han precis fixat lacken för 60 000 kr!! Stackarn, men han var glad att vi sa till samt att vi fick tag i deras regnummer!!) 
En söt bebiskeps låg mitt på vägen, Alexander tog upp den och alla passade på att ha den på sig. Jonas vart väldigt söt i den!! ;))
 
Jag & Doris!;))
 


Crusingrundan var i gång!! Mycket bilar överallt!!



Jag blev bara sådär lagom full!!;)) Underbara människor i Falkenberg!! Träffade massa folk som raggade som fan och skröt om deras "bilar" (A-traktorer) inte ett dugg intressant för mig. Men roligt var det. Inte varje dag folk tror att man är 16-18 >.<

 
Träffade mina två fina kusiner Nathalie & Josefin! Hoppas att jag lyckades att skämma ut dom ordentligt! Haha så söta! ='))
 
 
Tack för en riktigt kul kväll!! :D
 

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0