Helg med godingarna❤️










En kul helg med många Goa människor!! :)) På fredagen drog jag, Johan, Tord, Andreas och Mattias till Kungälv för att äta middag. Det var god mat och väldigt trevligt. Efter det drog vi till Harrys i Stenungsund, tog några drinkar och hade skoj. 

På lördagen tog jag det ganska lugnt. Var hemma med katten och tog det lugnt. fick besök av Sofia, vi fick snackat en del iaf. Sedan drog vi till Marcus och spelade poker! Det var väldigt kul!!:)

Kommentera här ♥♥
Postat av: Blondi

Fina bilder från Harrys ;)

Svar: Haha ja visst var det! Hur du nu hittade hit!! =)
gorgeousbejb.blogg.se

2013-10-16 @ 18:00:24
Postat av: Blondi

Hmm :)
Reagerade att någon tog bilder av dansgolvet och var tvungen att googla och se om man fastnat på någon bild :)
Hahaha kul att se hur man ser ut ur andras perspektiv :)

Svar: Aha där ser man!! =) Om du vill att jag ska ta bort dom så säg till! =) Jag och mina kompisar hade kul den kvällen iallafall! =)
gorgeousbejb.blogg.se

2013-10-16 @ 20:53:04
Postat av: Blondi

Nej nej ha dem kvar :)
Jag och min vännina hade grymt kul framtills slutet den kvällen, bodde praktiskt taget på dansgolvet :)
Har du fler bilder på en idiot med vita byxor och som srundom bar Trilby får du gärna skicka över dem :)

2013-10-16 @ 21:09:12

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0