Asbra kväll!! :D

Hej!! Har haft party här i helgen både fredag & lördag. Dock var fredagen chill-drickarkväll ^^. Igår var det ALL IN som gällde! ;)) 
 
Jag hade jättekul! Jag hade äntligen min 20årsfest! Det kom väldigt mycket folk!! Det var en del folk jag inte ens kände. Mina två bästa kompisar Sofia och Mona kom! Det var så himla kul att träffa båda samtidigt för en gångsskull! :D Jag vill tacka Amanda som har hjälpt mig en hel del! Du är guldvärd tjejen! 
 
Jag blev ganska full igår, men det var den bästa kvällen på länge! Jag svävar på moln känns det som! Haha :'D Så lycklig tjej!! 
 
 
Tack alla goa människor som kom på festen och gjorde den jättekul!! Ingen nämnd, ingen glömd! ;)) Hoppas att ni hade lika kul som jag hade! :D
 
 

Kommentera här ♥♥
Postat av: Silvia

Hoppas att allt är bra. Kika in på min blogg, kramis :D

2013-09-01 @ 18:31:52
URL: http://www.nattstad.se/SilviaS

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0