Du är fantastisk <3

 
Kära du, 
Du är en fantastisk människa, väldigt härligt och rolig. Du har gett mig olika signaler hela tiden. Vilket gör mig väldigt förvirrad. Det sättet som du tittar på mig, får mig att bli svag. Du är alltid lika snygg, oavsett om du har en stor tjocktröja och jeans, shorts, eller är mer uppklädd.. Eller alldeles nyvaken, ja du är till och med fin när du sover. Jag tycker om att vara i din närhet. Som andra säger, jag måste betyda något för dig. Ett charmtroll är vad du är! Många tjejer borde ju vilja ha dig, din personlighet och allt.. wow! Jag bestämde igår när jag var med två tjejkompisar att jag skulle skriva ett kärleksbrev till dig. Det ända som står är "Hej ***" . Min insperation till att lätta mitt hjärta fanns inte där igår. Men idag skulle jag kunna skriva ett till dig. Men jag gör detta inlägg i hopp om att du kanske läser detta. Jag saknar dig. Dina söta sms som fick mig att le. Bara dina närvaro är underbar. Jag vill kunna prata med dig utan att det blir stelt och jobbigt. Du är en bra vän och jag vill verkligen vara din vän. Men om du inte vill vara min vän, säg det gärna innan, det har gått för lång tid. Det gör mer och mer ont för varje dag som går.. :/. Snälla säg mig något.. prata med mig, snälla.. :'//
</3
 
(Vet inte om du läser detta, men jag ger det ett försök)

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0