Kul helg med grabbarna ;*

 
Jag har haft en jättebra helg med underbara människor! Lan och filmtittande hela helgen! Fick ett nytt high score på cs! ;)) Verkligen inget spel jag gillar egentligen, men kul att testa på nått nytt! ^^.
 
Världen är bra liten ibland. Träffade en kille, som jag umgicks en del med när jag var liten, för sisådär 10 år sedan..! Kul! :D
 
Har vart helt slut idag, har sovit nästan hela dagen. Kändes som om jag var bakis eller nått.. Fast det enda jag druckit har vart cola ^^. 
 
Imorgon äre iväg och göra ärenden med mamma! =) Ska till den andra ön och träffa mormor Märta! Samt göra lite mer grejer! Blir nog kul! 
 
 
Men nu ska jag kolla en till film, sedan sova!! Natti! ;**
 
 

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0