men jag då?

 
Helgen var ganska bra, fick umgås med mina fina kompisar. Träffade även nytt roligt folk. Grattis till Amanda som fick körkort på lördag förmiddag!! ='))  Sedan vart det förfest hos Edvin, men Amanda, jag, Jonas, Dagny & Jessica åkte med Robin (Elvis). Vi åkte en sväng till Skärhamn oså! Åkte i hans finbil. Den vi hade till Göteborg. 
 
Efter förfesten så drog vi till mjölkeviken, var ju inte där så jättelänge, men allting slutade i tårar för min del så min kompis Sofia körde därifrån med mig och min kusin Josefin. Vart så himla ledsen... Tur att jag har så fina vänner som finns där för mig. <3 
 
Och tack going för att du kom förbi senare och snackade med mig, betyder guld! <3
 
 
 
Jag hoppas att du kommer sakna mig.
 

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0