Pretty awesome!

Jag behövde space! Jag behövde fundera på allt som hänt denna veckan som gått. Allting har vart lite för impulsivt.. Jag hoppas att allt kommer lösa sig så småningom! Jag vart helt förkrossad förut idag. Men jag hade inte vart ledsen på länge så det kanske var på tiden? Jag har iallafall lugnat mig en aning. Jag har snackat med en viss person och allting verkar vara lugnt. Jag är så glad att jag har mina underbara kompisar som stöttar mig och finns här för mig. Jag hoppas ju att jag och denne personen också kan bli bra kompisar i framtiden! =) 


 
Ska titta lite mer på Gossip Girl nu, det är något med Chuck Bass.. han har en speciell charm.. Men han är inte så snygg ^^. 
 
 

Kommentera här ♥♥
Postat av: Magda

hej! Vilken fin bild du har som header! Är allt bra med dig?

Svar: Hej! Tack så mycket! =) Det är en bild ifrån balen som jag gick på i maj månad =). Allt är fint med mig själv då?? =)
gorgeousbejb.blogg.se

2013-09-02 @ 10:44:16
URL: http://nattstad.se/thisisthenewshit

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0