80-årskalas, Grattis farfar <3

Tjoo! Kom hem för 1 timma sedan ungefär.. Dagen har jag spenderat hos farmor & farfar med massa släktingar :).

Jag träffade min lillebror Oscar, första gången på två år eller något. Jag kan egentligen inte kalla honom lillebror längre, han är två huvuden längre än mig, så jag kände mig lite kort.

Sedan så kom vi till farmor & farfar. Farfar kramade om mig glatt när han såg mig. Jag fick träffa alla mina fastrar, farbröder, kusiner .. you name it.. :). Vissa hade jag saknat mer än andra. Jossan var starkt saknad, sedan så var det riktigt kul att träffa Wiktor, Nicklas, Emil, Anton, John & Joel jag har nämligen inte träffat dessa människor på flera flera år..

Jag fick reda på att John & Joel var 22 & 27, det hade jag ingen aning om :p. Men självklart var det kul att träffa alla.  Gu vilken alkis Nicklas har blivit då, haha det var riktigt roligt faktiskt:). 

Vi åt, lyssnade på tal, vi åt igen, lyssnade på tal, vi åt återigen och sedan hade vi poängpromenad med frågor om Farfarsgubben, det gick ju kanon ^^. Sedan så tjötade alla en himla massa om allt och ingenting. Fick reda på massor om farfar också och det var också trevligt.

Jag och Jossan snackade om massor, jag hoppas verkligen att vi kommer börja snacka och hålla kontakten mer, så vi kan vara så bra kompisar som förr.  Kusiner forlife liksom.

Min släkt är för underbar alltså, shiet vad jag saknat dessa underbara människor. Men jag skall snart dit igen! :D
Jag säger det igen, Grattis farfar, vi ser fram emot nästa kalas <3

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0