Gaaaaaah!!!!! ='')))

Arg, ledsen, kluven, irriterad, trött, förbannad, ja det är dom känslorna jag har nu. Allt på en å samma gång.. "Här kommer alla känslorna på en å samma gång".
 
 
Du bara bröt ner mig.. Som om jag vore en glasspinne, så bröt du av mig på mitten. Det gör mindre ont nu, min enda fråga är "varför"? Varför var du tvungen att göra såhär emot mig?
 
 
Jag tror inte att du går in och kollar här längre eftersom vi är "ett avslutat kapitel".. men någon annan berättar säkert. Eftersom allt sprider sig så jävla snabbt! 
 
Men din bästavän... Det är fan inte okej! Det kan du på fullaste allvar, inte heller tycka!! För isåfall äre nått fel på dig :((
 

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0