Inget varar föralltid.

Kommer du ihåg hur vi sågs för första gången? Kommer du ihåg på torget? Kommer du ihåg känslan? Kommer du ihåg vår första kram? Vår första puss? Vår första kyss? Det gör jag som om det vore igår.

Kommer du ihåg första gången jag var hemma hos dig? När vi satt i din säng och kollade på film. När vi åkte båt med din familj, jätte mysigt var det. Kommer du ihåg hur glad jag blev när jag fick rosorna av dig? Kommer du ihåg alla bra stunder vi haft tillsammans? Alla planer vi hade tillsammans, det hade vart så otroligt underbart om vi hade kunnat utföra allihop tillsammans.

Kändes så bra när du fanns där för mig när jag verkligen behövde dig, jag kunde bara krama om dig så kändes allt så himla mycket bättre sedan. Jag fanns där för dig också, ville dock vara där mer för dig mer än vad jag gjorde. Jag vet att jag är jobbig och klagar en heldel, men tjejer är sådana. Du kommer nog aldrig hitta en tjej som inte klagar. Alla förhållanden har uppgångar och nedgångar som en berg-o-dalbana, synd att vi inte hann fixa något.

Jag ångrar ingenting med dig, det skall du veta. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta, jag hoppas att du förstår det eftersom du betyder så himla mycket för mig. Vi har gått igenom mycket grejer under dessa 7 månader.. Jag älskar dig, du är den finaste pojkvännen man kan ha, mer omtänksam och go pojkvän finns inte. Otroligt charmig och rolig på samma gång, du gjorde mig lycklig.

Tyvärr så fick det inte vara så länge, jag hoppas i fortsättningen att du gör en annan tjej lycklig och att du själv blir kär och lycklig. Förstår varför alla tycker så mycket om dig. Du har ett hjärta av guld och glimten i ögat, en bättre pojkvän finns inte. Så lova mig att du inte ändrar dig. Du är värd det som jag inte kunde ge dig, det allra bästa. Tack för allt, jag hoppas att du får en bra fortsättning, jag ger dig all lycka i världen.

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0