Det ska va gött å leva annars kan det kvitta..

Godmorgon! ... Jag vaknade av att telefonen ringde, men jag orkade inte springa ner och svara (a)...

Asså ibland rullar livet på som om inget hänt och allt är på topp.. Ibland rullar livet inte alls, då är det tvärstopp! Vad ska man ta sig till då liksom?? Det har rullat på väldigt bra det senaste, men igår så tog det verkligen tvärstopp..! Att en person som betytt så mycket, som har vart så älskvärd och underbar vänder sig emot en och blir som en helt annan människa, en hemsk människa!

När förhållanden tar slut oså är det ju lätt att man är osams.. Men ibland kanske man finner att det är bäst så och inga sura miner. Ibland kan det bli ett helvete när ett förhållande tar slut, jag menar det ett riktigt helvete blir och det blir jobbigt att leva!

Så vill man ju inte ha det.. men kärlek är verkligen ingen dans på rosor, snarare tvärtom! Ett snesteg och allt kan bli fel.


Men kärleken kan vara så jäkla underbar, pirret i magen, nervositeten, dessa röda kinder, känslorna, personen ... och allt där till man blir så löjlig! Haha det är en riktigt härlig känsla att vara kär. Jag har vart kär i någon enstaka vad jag kan komma på.. Då menar jag riktigt riktigt kär!

Kanske kan bli något nytt nu vi får väl se.. :)

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0