Bara bra grejer!! :D

Har äntligen fått fixat kameran! Formaterade om den, och nu kan jag ta hur mycket bilder som helst igen! Awesome! ;D

Dagen har bara vart bra, fick reda på en jättekul grej av min pappas tjej, ska bara kolla med mamma och liknande så att det går! Kan tyvärr inte nämna något här för då blir det ingen överrasking! Hehe

Nu skall jag sätta mig ner och plugga lite, för det behövs kan man ju lugnt säga! ;) hehe ha det bra! :D puss

Kommentera här ♥♥
Postat av: Amanda

Vilken tur att du fick den att funka igen! :D

Åh hade varit så himla kul om överraskningen blir av! ;D

Puss på dig pyssling! :D<3333

2011-03-14 @ 10:39:36
URL: http://xjustme.blogg.se/

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0