Ta vad du behöver...

 
En vän till mig sa en gång; "Ångra aldrig det, som en gång har fått dig att le". Du får mig att le, du får mig att bli varm inombords, du gör mig glad och får mig att må bra. Känns som jag svävar på moln ibland. Du är riktigt kul att umgås med, jag har redan sett flera av dina humörsidor..
 
Samtidigt som du får mig att bli ledsen och må dåligt. Jag vet inte om detta är början på något bra eller dåligt. Flera säger åt mig att passa mig. Och jag vill slippa höra dom säga "vad var det jag sa".. Jag vill få en egen bild av hur du är. När du är med mig är du verkligen en underbar person.. Men jag vet inte.. Detta kanske inte är menat bara. Men det lär vi ju märka inom en snar framtid.
 

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0