Du hörde inte av dig :(

Jag har gått runt hela dagen och tänkt på dig. Tiden går tyvärr inte snabbare för det. Jag trodde att du skulle höra av dig för det sa du igår, men du gjorde aldrig det. Jag blev ju lite besviken, för jag såg fram emot att snacka med dig.

Igår när du ringde mig så sken jag upp, jag kunde inte sluta le. Jag kände hur varm jag blev, hur glad och lycklig jag kände mig. När jag hörde din röst kändes det kanon. Jag saknar dig vännen, jag hoppas att vi ses snart. SNälla hör av dig, så jag vet att du är okej.

Jag ska nu försöka sova, om jag inte tänker på dig för mycket så kommer jag att lyckas somna. Men att inte vara i din närhet, dina armar omkring mig.. allt det där saknar jag just nu. Känner mig så ensam. Men jag är ju hemma igen, jag kan inte begära allt då. Men jag hoppas verkligen att du hör av dig.


Only you..

Puss på dig vännen<3

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0