Somliga har det lättre än andra.

Varför ska det var så lätt för somliga, och mindre lätt för andra? Jag vill inte ha det såhär. Men jag är för feg för att göra något åt det. Jag vill så gärna ändra på detta. Det finns så mycket som jag vill.. Men det som jag vill ha allra mest är för svårt att få tag på. Jag ska verkligen försöka så mycket det går. Jag tänker verkligen kämpa, det är det värt. Det är dig som jag vill ha, det vet du så väl.

När jag ringde dig förut, smälte jag otroligt. Jag blev alldeles röd och överlycklig när du svarade.
När jag hörde din underbara röst rös jag till, jag blev så glad när jag hörde dig skratta. Du är så himla underbar så det inte går att beskriva. Jag ville bara vara hos dig just då och krama om dig.. jag saknar dig oerhört! :(<3

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0