-

Tjenare! Sitter på bussen och får värsta rycket, bussan var i rondellen vid torp och då vänder han och åker tillbaka till Kampen :s.. Han hade tydligen kört för tidigt ifrån busstationen. Så nu sitter jag på bussen påväg därifrån IGEN. Störande äre..

Denna dagen har vart okej. Imorse så ställde jag klockan på 05.30 för att jag skulle hinna att platta mitt lockiga hår. Men jag gick upp 05.55 istället så gjorde jag i ordning mig.. 06.20 så går jag ner och skall käka frukost så får jag reda på att dom inte skall köra mina syskon till skolan/ dagis..Så jag skulle få gå upp till bussen (ungefär 3 km). Så det gick ju bra.. Fick vänta i varekil i 45 minuter nästan. Kallt vare.. Sedan så gick Adam på bussen i Henån det var ju lite trevligt :). Så fick jag se lilla söta Tobbe ^^. Tss. Men aja. :).

Sedan fick jag reda på att min älskade Tsimån inte skulle till skolan så jag blev lite ledsen :(. Men han kom senare ändå :D (y). Jag var faktiskt duktig och jobbade i skolan idag. Vi hade iofs handel hela dagen, men jag har vart så sjukt skoltrött. Men det gick ju ändå :).

Efter skolan drog jag och Lajsa Bajsa ner till Willy’s där köpte hon lite nödvändiga stuffs, efter det drog vi hem till hennes place! Det var riktigt nice faktiskt! ;D Vi skulle plugga matte, men det blev mest massa prat & vips så var klockan så mycket att jag var tvungen att dra till bussen. ><. Som var sen, typ 2 eller 3 min men ändå, jag sprang ju typ till bussen och så var det några killar i en bil som tutade på mig och livrädd som jag är så hoppade jag till xD.. Haha tyck lite synd om mig iaf :).

Jag fick min nya PLUSväska idag .. tummen upp för det! :D Asnice ;).. Dock äre för många fack så jag hittar fan inte min grejer xD Haha det är lite illa ><.

Så nu blire att åka hem med bussen, gå ytterligare 3km och sedan hem & käka sedan ta fram den jävla matteboken och träna sönder .. Har prov på två kapitel imorgon vet dock inte vilka:/. Det är lite synd faktiskt.. Men får hoppas att det går bra ändå! :)

Jag har typ 5 kr på min mobil, jag får rycket ><. Stör mig somfan på det, kan inte smsa med någon, och nu är alla über sociala helt plötsligt också:/. Bajs på er! :D

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0