Bilder ifrån 21/2-2010



Vi gick en liten promenad på vår väg..



Jag, Daniel och Sofia hade pulkracing!



Men det slutade såhär för mig och Daniel.


Här är lite av vår väg. När dom skottat den lite.


Emma och Dundra :)



Vi skulle kolla hur hög snön var här bakom, shieet säger jag bara, jag fastnade ><, snön var upp till midjan, om inte ännu mer.. ><.



Jag slängde mig bakåt i snön, så självklart var mamma snabb med kameran!



Haha kolla mitt fejs ><..  Daniel är för söt ibland ><.



Jag & Sofia ;o



Dom fick ner mig i snön, efter det tryckte jag dock ner dom i snön ><.


Queen of the Snöhög! ;o



Vi hittade en ny fin liten hög ><.



Daniel var självklart med och skulle skotta lite!


Kan jag skylla på att vara insnöad nu då? Räcker inte dessa bilder att visa det?

Jag och mina syskon var ute och lekte i snön, jag är ju bara barn en gång i livet så jag måste ju utnyttja det ! ;)

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0