Dusch + jobbiga tankar


Kom nyligen ut ur duschen.. Asgött :). Men jag är så klantig och råkade få shampo i ögat, fan va det sveeeed! Men jag är en liten klant så ;).

Jag vill så mycket mer än du kunde ana, det är så jäkla svårt. Efter allt vi gått egenom tillsammans. Jag har så mycket att säga, men när jag väl är med dig går det bara inte, jag kan inte få fram ett ord. Så börjar vi snacka om något & PANG så säger du något som får mig att bli ledsen. jag kanske inte skulle visa det, för jag klarar inte av att gråta framför dig, jag har gjort det flera gånger innan men nu känns det bara fel, och du vet ändå inte vad du ska ta dig till.. Allt var så lätt innan .. Fattar inte hur du kunde säga ett avslutat kapitel.. Det låter så jävla fel. Men om det är så du ser allt så visst. Känns jätte bra. Tack liksom. Jag vet vad jag gjorde mot dig men vafan detta, och din status på fb.. jag antog att du menade mig med den. Om det nu var så kommer jag flippa på dig så du vet. Jag klarar verkligen inte av detta längre. Det blir nästan värre och värre.. Kan vi inte bara lösa detta nu? Eller iallafall snacka om det? Jag tycker det känns så jäkla mycket bättre då. För min skull. Du vet det i måndags, det finns en anledning till varför det blev som det blev. Så snälla prata med mig..

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0