Fuck.

Usch kan ni sluta existera eller något?! Jag klarar inte av er två! Kan ni inte bara gå och dö eller något?! Jag avskyr er två så jävla mycket, jag har faktiskt anledningar till det. Snälla försvinn era äckliga fittor! Usch jag avskyr er verkligen! DÖ DÖ DÖ!!! Åh jag är på så jävla dåligt humör just nu!

Fyfan.. jag trodde att jag var på rätt väg nu, att jag verkligen skulle klara det. Efter igår kändes det lättare, men nu vet jag inte alls.. kändes som om jag är tillbaka på ruta ett igen. Usch jag pallar inte det.. Det är förjävligt. Orkar inte känna såhär mer, vill härifrån NU NU NU! :(

Fuck my life xD.. haha kände för att skriva det men menade inte det ;). Nu ska jag käka lite mat! :D puss på er :D Jag hoppas att mina pojkar kan få mig på bättre humör :)

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0